1. Kuidas ma särgid ja värgid kätte saan?
Selleks on hetkel neli lihtsat võimalust: 1. Omniva pakiautomaat 2. SmartPost pakiautomaat 3. Tulete kaubale ise meie kontorisse järele. 4. Kui on “eilseks vaja” ja väljaspoole Tallinna, siis saame saata ka Cargobus-iga. Kui olete tellimuse eest tasunud, paneme paki esimesel võimalusel posti. Ning kui see on jõudnud Teie valitud pakiautomaati, saate vastava SMS-i, kus on kirjas ka uksekood, mille abil kapi uks avada ja pakk kätte saada. Kui aga soovite kaubale ise järele tulla, anname Teile e-mailiga teada, kui kaup on valmis ning saate selle kätte. Vajadusel on võimalik tasuda tellimuse eest ka sularahas kohapeal.
2. Milline on minimaalne kogus tellimuse esitamiseks?
See oleneb natukene tootest, aga enamuste asjade puhul saab tellida täitsa vabalt ka ühekaupa. Näiteks t-särgid, pusad ja ka osad kruusid on saadaval ühekaupa. Üldiselt on alati toote kirjelduse juures ka märge, kui miinimumkogus on suurem kui üks. See oleneb nii sellest, mida me enda laos sees hoiame või kui kiirelt ning mis kogustes tarnijatelt konkreetseid kaupu saame. Lisaks seavad omad tingimused ka kasutatavad trükimeetodid.
3. Vormistasin tellimuse, soovisin maksta pangalingi abil, kuid katkestasin siis tellimuse. Samas tahaksin siiski seda kaupa tellida ja tasuda tavalise pangaülekandega. Mida teha?
Pole hullu, vabalt võib ümber mõelda või PIN koodi ootamatult ära unustada. Kui nii juhtub, siis saadame Teie e-mailile automaatselt vastava teate koos infoga, kuhu tellimuse eest maksta ja mida selgituse lahtrisse kirjutada. Ja siis käitleme seda tellimust edasi nii, nagu oleksite kohe alguses valinud “Tasun pangaülekandega”. Lihtne!
4. Tegin tellimuse üleeile, aga kaupa pole ikka veel kätte saanud. Milles asi?
Muretsemiseks pole põhjust. Anname alati endast parima, et kõik üksiktellimused esimesel võimalusel posti panna ja reeglina teeme seda kas samal või järgmisel tööpäeval. Lisaks võtab aega ka paki toimetamine ühest pakiautomaadist teise. Nii et kui Te tegite tellimuse näiteks reede õhtul, siis võib täiesti juhtuda, et saame selle teele panna alles esmaspäeval ja Teieni jõuab see kas teisipäeval või kolmapäeval. Ain Allasele helistamiseks ei tohiks küll põhjust olla. Suuremate tellimuste puhul täpsustame tarneaja eraldi.
5. Sain särgi kätte, kuid disain ei ole päris üks-ühele sama tooniga, mis arvutist paistis.
Sellel võib olla mitu põhjust. Esiteks võib tulemus erineda kasutatavate trükimeetodite tõttu, kuna osadel t-särkidel kasutame sublimatsioonitrükki ja meie kasutatavad särgid on 35% osas puuvillast (ja puhas puuvill ei ole parim lahendus antud trükiliigiks) ja 65% polüestrist, siis tulenevalt sellest võib trükk tunduda veidi tuhmim, kuid seda siiski väga vähe. Kuna särgid on ka erinevat tooni, siis näiteks annab natukene toonile teist jumet ka särgi enda värv – näiteks kollasele särgile oranži trükkides on oranž päris elus veidikene teine. Vahe on väike, kuid siiski olemas. Teine asi värvide võimaliku erinevusega tuleneb seadme ekraanist, millest meie kodulehte vaatate. Meil on samuti kontoris mitu erinevat kuvarit, nutiseadmed jne ja pea igaühel neist paistavad värvid natukene erinevad.
6. Kui palju maksab transport?
Transpordi hinna on paika pannud meie vastavad partnerid – Omniva 2,89€ ja SmartPost 2,59€. Ning kui tellite vähemalt 35€ eest, on transport alati tasuta. Cargobus maksab reeglina ligikaudu 5€. Kui aga tulete kaubale ise meie kontorisse järele, siis see on loomulikult tasuta:).
7. Kuidas peaksin neid särke ja värke pesema?
T-särke võite pesta 40 kraadiga pesumasinas, laste body´si, millel on teine trükimeetod, samuti 40 kraadiga, kuid enne pesumasinasse paigutamist pöörake need palun pahupidi. Sublimatsiooniprindi ja DTG-ga tehtud riideesemeid võib ka kuivatisse panna, kuid kuumpresstrüki puhul on see kahjuks keelatud. Täpsem info on kuvatud ka iga toote kirjelduse juures eraldi.
8. Miks teil koduleht on erinev meiliaadressist?
Sest info@shrt.ee on lihtsalt lühem kirjutada kui @sargid-vargid.ee või @sargidvargid.ee. Aga pole muret – need kõik kolm jõuavad lõpuks ühte kohta kohale ikkagi:).
9. Aga kui ma sooviksin enda ettevõtte logoga särke või pusasid või kruuse? Ja noh ikka kohe palju. Mis siis saab?
Vabalt, seda me enamuse ajast tegelikult teemegi. Saatke enda soov info@shrt.ee ja küll me midagi välja mõtleme. Meil on valikus tegelikult päris suur kogus erinevaid t-särke, spordiriideid, pusasi, polosid nii lastele, meestele kui ka naistele, softshelle jne jne, nii et kui kodulehelt kohe midagi sobivat ei leidnud, siis andke aga soovist teada ja küll me leiame ka Teile sobiva tooni ning tegumoega särgi ja/või värgi.